Jongerenpanel in de Switch
19
08
16
 

Jongerenpanel in de Switch

Combat is gespecialiseerd in perceptieonderzoek met jongeren via creatieve methodieken. Wij bieden bedrijven in het Media park een gratis sessie met een jongerenpanel aan op vrijdag 9 september as in de Switch!

Lees meer

 
 
Hello Hilversum
01
08
16
 

Hello Hilversum

Combat is verhuisd! We hebben onze locatie in de bossen van Apeldoorn verlaten voor het dynamische Media Park in Hilversum en zijn te bereiken op 085 026 22 35. Combat is verhuisd! We hebben onze locatie in de bossen van Apeldoorn verlaten voor het dynamische Media Park in Hilversum en zijn te bereiken op 085 026 22 35.

Lees meer

 
 
Leren poetsen via sprookjes
14
07
16
 

Leren poetsen via sprookjes

De meeste kinderen houden niet van tandenpoetsen! Dat gaat veranderen met Glansje.nl, waar ouders onder meer gepersonaliseerde sprookjes kunnen bestellen over prinses Glansje met haar prachtige tanden!

Lees meer

 
 
Wat kun je met de Oculus Rift?
06
07
16
 

Wat kun je met de Oculus Rift?

De Oculus Rift is één van de meest spannende ontwikkelingen in de virtual reality-wereld. Zet je deze bril op, dan ben je direct in een andere wereld, waar je opzij, omhoog en omlaag kunt kijken. Je denkt zelfs je eigen handen te zien die reageren op je bewegingen als je bijvoorbeeld gas geeft in een ‘ruimteschip’. Inmiddels traint Oranje met de Oculus Rift, worden soldaten in het Amerikaanse en Noorse leger met de bril opgeleid en is de Nederlandse troonrede live te volgen via de Oculus. Facebook wil de verkoop van producten aantrekkelijker maken met de Oculus en Netflix onderzoekt of virtuele programma’s en films voor de Oculus Rift kunnen worden gemaakt. Het Kadaster heeft Nederland in 3D gelanceerd en binnenkort kunnen we live beelden van de maan op de Oculus ontvangen. De Oculus Rift. A giant leap for mankind?

Lees meer

 
 
BIG DATA, BOOMING BUSINESS
02
06
15
 

BIG DATA, BOOMING BUSINESS

Facebook en Google weten alles van je, omdat ze je klikgedrag meten. Die informatie houden ze voor zichzelf. Logisch, want big data is het goud van de toekomst. Als je niet weet wat je klanten of burgers willen, dan kun je beter inpakken. Combat heeft voor bedrijven met kleine doelgroepen een interessemeetsysteem ontwikkeld, zodat je met small data big business kunt doen!

Lees meer

 
 
Campagne voor universiteit in samenwerking met BNN presentator
17
12
14
 

Campagne voor universiteit in samenwerking met BNN presentator

Afgelopen zomer heeft Combat een wervingscampagne ontwikkeld voor Tilburg University in co-creatie met Vo-scholieren en het communicatieteam van de universiteit. Scholieren gaven aan dat ze vooral studenten van de universiteit op een oprechte manier aan het woord wilden zien. Alumni vinden ze een te ‘ver van mijn bed-show’. Authentiek en niet commercieel, dat is het motto.

Lees meer

 
 
Beste onderwijs­jaarverslag Nederland is van Stichting Surplus
02
12
14
 

Beste onderwijs­jaarverslag Nederland is van Stichting Surplus

Vorige week donderdag 27 november is in Kasteel 't Kerkebosch te Zeist het jaarverslag van Stichting Surplus uit Schagen verkozen tot beste jaarverslag 2013 van Nederland in het primair onderwijs. Jaarlijks worden de beste onderwijsjaarverslagen in het primair en voortgezet onderwijs gewaardeerd met de Dyade Bestuursbokaal. Het jaarverslag van Surplus valt volgens de jury op door: ‘de opzet die vernieuwend en volledig op verantwoording van doelrealisatie is gericht.’ Combat ontwikkelde de visuele identiteit van Stichting Surplus en al haar scholen en feliciteert Surplus met deze mooie onderscheiding!

Lees meer

 
 
Dé school voor voortgezet onderwijs in Harderwijk en Zeewolde
26
11
14
 

Dé school voor voortgezet onderwijs in Harderwijk en Zeewolde

Combat ontwikkelde een nieuwe visuele identiteit en alle communicatiemiddelen voor RSG, een grote streekschool in Harderwijk en Zeewolde. Zie hier Tom & Jessica van Combat op het podium van RSG tijdens de opening op 14 november j.l. van het prachtig, gerenoveerde gebouw door Paul Rosenmöller.

Lees meer

 
 
The making of... de DubbelFrisss Smaakbattle
01
05
14
 

The making of... de DubbelFrisss Smaakbattle

Bekijk hier de making of van de DubbelFrisss Smaakbattle

Lees meer

 
 
Klanten Felua-groep leren ‘guerrillatechnieken’ tijdens diner
03
02
14
 

Klanten Felua-groep leren ‘guerrillatechnieken’ tijdens diner

40 klanten van 23 verschillende bedrijven schoven op donderdag 30 januari aan bij Felua-groep voor een seminar over guerrillamarketing. Dit was de derde in een reeks van zogenaamde Learning Dinners, waarbij ‘leren’ centraal staat. Jessica Benedictus, eigenaar van communicatiebureaus Trace en Combat, onderwees de relaties van Felua-groep in marketingtechnieken om meer bereik te creëren met onconventionele middelen. Voor medewerkers van Felua-groep, allemaal in opleiding, was het een kans te leren hoe je gasten ontvangt en een diner serveert.

Lees meer

 
 
Studentenpool
01
10
13
 

Studentenpool

De Studentenpool van Combat bestaat uit 50 HBO-ers. Onder begeleiding van de Combat-professionals gaan ze aan de slag met opdrachten op het gebied van communicatie, marketing, commercie en ICT. Prima werk tegen lage kosten! Vandaag deelden poolmanagers Joey en Sjoerd handgemaakte cupcakes (bedankt Erica) en folders uit aan de bedrijven in Fizzion Parc, het leukste kantorencomplex van Apeldoorn. Meer weten? Kijk op www.studentenpool.info.

Lees meer

 
 
DubbelFrisss top secret project
01
10
13
 

DubbelFrisss top secret project

Ben jij een échte DubbelFrisss fan en wil jij meewerken aan het volgende nieuwe product van Dubbelfrisss? En ben je 14, 15 of 16 jaar oud? Mail dan je naam, geboortedatum, woonplaats en een leuk fotootje naar dubbelfrisss@combat.nl. We verwachten je inzending voor 8 oktober a.s. Houd de DubbelFrisss Facebook in de gaten om te kijken wie er geselecteerd zijn!

Lees meer

 
 
Stages
23
09
13
 

Stages

Wil je een stageplaats bij het leukste bureau voor jongerencommunicatie met erkenning als leerbedrijf? Kun je ontwerpen, concepten bedenken of teksten schrijven? Mail dan je CV en werk naar jessica@combat.nl.

Lees meer

 
 
Jessica Benedictus in een radioprogramma
29
08
13
 

Jessica Benedictus in een radioprogramma

Jessica Benedictus was een uur lang hoofdgast in een radioprogramma, waarin ze vertelt over ondernemen en haar bedrijven.

Lees meer

 
 
Lancering Studentenpool op Openlucht Filmfestival
27
08
13
 

Lancering Studentenpool op Openlucht Filmfestival

De Studentenpool is officieel gelanceerd op het Openlucht Filmfestival tijdens de Ladies Night in Park Berg & Bos. Met een knipoog naar de film ‘The great Gatsby’ schonken tien, gespierde mannelijke Hbo-studenten met ontbloot bovenlijf en strikje champagne aan de dames. In de pauze stonden de ladies in de rij om met het team, dat vorm én inhoud combineert, op de foto te gaan.

Lees meer

 
 
‘Sociale media ook populair voor studeren’
20
08
13
 

‘Sociale media ook populair voor studeren’

Leerlingen gebruiken sociale media op grote schaal om te leren voor school. Ze tippen elkaar over YouTube-filmpjes van andere docenten die beter kunnen uitleggen of geven elkaar advies. Ook ondersteunen ze elkaar actief bij het maken van huiswerk door het gebruik van bijvoorbeeld Whatsapp.

Lees meer

 
 
Het leven van een normale puber
01
08
13
 

Het leven van een normale puber

’s Ochtends opstaan en direct kijken of dé grote liefde een WhatsApp-bericht heeft gestuurd. Daarna checken op Facebook wat hij uitspookt. Shit, zou hij vreemd gaan? Waarom heeft hij dit meisje toegevoegd?

Lees meer

 
 
Pestweb wint beste kidscommercial van het jaar!
27
07
13
 

Pestweb wint beste kidscommercial van het jaar!

Na een spannende ontknoping is Pestweb de winnaar geworden van de Nickelodeon Grote Reclame Prijs 2012. Tijdens een awardceremonie op de Kids Insights Day, werd pestweb door de kinderjury, een vakjury en de kinderen in het land uitgeroepen tot winnaar. Pestweb is hiermee de eerste winnaar van de Grote Reclame Prijs.

Lees meer

 
 
Wat vinden kinderen leuk?
18
07
13
 

Wat vinden kinderen leuk?

Nickelodeon presenteerde vorige maand de resultaten van de international studie ‘Kids and the Role of Fun’. Online vonden er 3.000 ouder-kind duo interviews plaats. Van de Nederlandse ouders vindt 95% lachen en plezier maken belangrijk binnen het gezinsleven. Van de kinderen vindt 93% samen met anderen lachen het leukst.

Lees meer

 
 
Keep calm and carry on
14
07
13
 

Keep calm and carry on

De 20-plussers van nu zijn opgegroeid in een tijd waarin het economisch nog erg goed ging. In die tijd had men de overtuiging dat een opleiding, hard werken en spelen volgens de regels de basis zijn van een succesvolle toekomst. Daar tegenover staan de jongeren van nu. Deze groep groeit op in een heel andere jeugd, vol recessie, schulden, faillissementen enzovoorts.

Lees meer

 
 
PIRA Awards
12
07
13
 

PIRA Awards

In 2013 zijn voor de eerste keer de PIRA Awards (Positieve Invloed door Reclame Award) uitgereikt. De prijzen zijn een idee van Stichting Weet Wat Je Besteedt (WWJB). Bijna duizend jongeren stemden op geselecteerde reclamecampagnes die volgens hen het meest eerlijk zijn over de financiële gevolgen van de aanschaf van een product.

Lees meer